sådana glädjedödare som du existerar inte i min värld.

2011-09-26 / 22:25:02
Fan alltså jag saknar min gamla blogg så otroligt mycket, och saknar att kunna skriva av mig ibland.. men tack vare Alan bajskorv tog jag bort min gamla blogg och kom inte på något bra namn så här är min fula blogg med fula namnet ''lasminbloggochduedum''.
Iallafall min dag har varit stört skön, varit hemma HELA min lediga dag och varit hundvakt och sovit till och från, riktigt nice faktist. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem, han är hemma vid halv tolv någon gång kanske? Sover hos honom inatt pga orkar inte gå hem till mamma eftersom pappa kommer hem så sent.
Vad ska jag göra i morgon? Va i skolan, sen ska jag hem och rå plugga, har matte prov på torsdag nämligen och så ska jag lämna in två saker som skulle vara inlämnat i morgon men boken är hos mamma så aa.
Aja, allt för mig pusshej och godnatt.


/JenniferWetzelmayr - Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!